كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
.
.
آدرس
آموزش
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
جستجو
خبر2
کلاس های الکترونیک
متون عمومي
منو
منو
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
دستور العمل برگزاری ازمون های نیمسال دوم 99-98

دستورالعمل اجرایی ارزشیابی‌های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 دانشگاه پیام نور

با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کووید 19 و به منظور ارتقای کیفیت ارزشیابی دروس و صیانت از سلامت اعضای هیئت علمی و غیرهیئت‌علمی و نیز دانشجویان، ارزشیابی‌های دروس در پایان نیم‌سال دوم سال تحصیلی 99-1398 مبتنی بر این دستورالعمل اجرایی برگزار می‌شود.

1- کلیه ارزشیابی‌های دروس نظری نیمسال تحصیلی جاری در بازه زمانی ابلاغ شده در برنامه امتحانات و منطبق با جدول زمان‌بندی و تاریخ از قبل تعیین شده، برگزار می‌شود. عدم شرکت دانشجو در ارزشیابی در تاریخ و ساعت اعلام شده، به منزله غیبت در جلسه امتحان است.

تبصره- چنانچه مدرس قبل از تاریخ اعلام شده در برنامه امتحانات، نسبت به ارزشیابی برخی یا کلیه دانشجویان اقدام کرده باشد، ارزشیابی مجدد لازم نیست.

2- نوع ارزشیابی به صورت غیرمتمرکز است و روش انجام آن غیرحضوری بوده و صرفاً از طریق بستر الکترونیکی و یا سایر روش‌های غیرحضوری مورد تأیید مرکز/واحد و توسط مدرسین ذیربط طراحی و انجام می‌شود.

3- مدرسین موظفند اطلاعات مربوط به شیوه ارزشیابی خود را حداکثر تا تاریخ 1/3/1399 به مرکز/واحد ذیربط اعلام کنند. لازم است شیوه ارزشیابی توسط مدرسین و مرکز/واحد به روش‌های مقتضی به اطلاع دانشجویان هر درس رسانده شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر